Przemysł

Sektor detaliczny: wcześniej ignorowany podział w Real Estate India

By 13 marca 2020 No Comments

Wydaje się, że dział detaliczny został zaniedbany przez przedsiębiorców, konsultantów, budowniczych i deweloperów nieruchomości. Do tej pory koncentrowano się bardziej na sektorze mieszkaniowym. Ale handel detaliczny oferuje również lukratywny potencjał potencjalnym przedsiębiorcom nieruchomości. Ze względu na stale rosnącą populację domów towarowych zarządzanie detaliczne stało się ważną częścią sieci marketingowej. Zorganizowany handel detaliczny stał się ważnym obszarem kraju. Obecnie w kraju jest 1,2 głównych sprzedawców detalicznych, z których większość należy do niezorganizowanego sektora. W Indiach całkowitą wartość sektora marketingu detalicznego szacuje się na Rs. 12 000 milirów i oczekuje się, że wzrośnie o 1 lakh crore Rs do 2010 r. Według raportu Mc Kenziego sektor detaliczny jest drugim co do wielkości (po rolnictwie) w Indiach. Sektor detaliczny, który wyprzedził sektory finansów i inżynierii, przyjął także największy przemysł na świecie. 50 z firm z listy Fortune 500 i 25 z 200 największych firm azjatyckich to detaliści.

Przemysł detaliczny przybył do Indii poprzez wielkie centra handlowe oraz duże domy towarowe i sieci handlowe, takie jak Shopper Stop, Big Bazaar i Forum. Możliwości zatrudnienia na arenie są ogromne, a także mają dobre nagrody finansowe. Wielkie nazwiska w marketingu detalicznym, takie jak Pantaloon Retail, Shopper Stop, Trent, Lifestyle, Subhiksha, Koutons, Bata i Liberty będą inwestować wokół Rs. 6,5 miliarda w ciągu najbliższych 2 lat. Międzynarodowa sieć Walmart ma również inwestować w Indiach. Według KSA Technopak, firmy konsultingowej w Delhi, do 2009 r. W kraju będzie około 600 centrów handlowych. Obecnie jest ich 200.

Obecnie percentyl zorganizowanej sprzedaży detalicznej (sklepy z wieloma markami, centra handlowe i franczyzy) jest słaby, ale nie jest to pełny obraz, ponieważ obraz szybko się zmieni, a możliwości również wzrosną. Szacuje się, że do 2009 r. Wartość tego przemysłu będzie rosła o 25 do 30% rocznie. Ponadto w tym sektorze powstanie 2-3 miliony miejsc pracy. Zintegrowana sprzedaż detaliczna (detaliczna rozrywka), będąca częścią tego sektora, szybko się rozwija w metropoliach.

Ten artykuł jest sponsorowany przez: www.indiarealestateblog.com [http://www.indiarealestateblog.com]