Motoryzacja

Ulepsz naukę sztuk pięknych dzięki mniejszym nakładom energii - namaczania i niedrogich lekcji praktycznych

By 13 marca 2020 No Comments

Studiowanie sztuk pięknych jest bardzo satysfakcjonującym przedsięwzięciem ze względu na praktyczne lekcje, które pomagają zebrać praktyczną wiedzę w zakresie tworzenia produktów artystycznych. Jednak niektórzy nauczyciele w tej dziedzinie sprawili, że praktyka praktycznego nauczania stała się problemem dla rodziców i uczniów. W tym celu proszą studentów o zdobycie nowoczesnych, wyrafinowanych i drogich narzędzi i materiałów do praktycznych pokazów i ćwiczeń. Oznacza to ogromne obciążenie finansowe dla rodziców o niskich dochodach i uczniów, którzy dbają o siebie poprzez handel detaliczny.

Istnieje zatem potrzeba uwrażliwienia nauczycieli sztuk wizualnych na najważniejsze, zalecania i stosowania tańszych, ale praktycznych narzędzi i materiałów do produkcji artystycznych. W okolicy znajduje się wiele materiałów, które przy dobrym użyciu mogą tworzyć oszałamiające, imponujące dzieła sztuki. Należą do nich małże, nasiona niektórych owoców, kamienie, pigmenty ziemne, krzewy niektórych drzew i ich liści, kości zwierząt i inne media, które łatwo znaleźć w środowisku. Materiały te są nieodłączne i dlatego nie mają wartości pieniężnej i mogą być jako takie wykorzystywane przez studentów znajdujących się pod presją ekonomiczną. Pośrednio improwizacja i wykorzystanie tych materiałów do tworzenia artystycznego rozwinie i zwiększy zdolności twórcze tych studentów.

Na przykład opiekunowie grafików, którzy uczą, jak pisać piękną sztukę pisania w formie kaligrafii, do napisów na podporach, takich jak papier i ubrania, które mogą być używane jako draperie na ścianach itp., Mogą poprosić swoich uczniów o zrobienie długopisów kaligraficznych z pałek bambusa i łyka lub dłoni lub Sztyfty zamiast kupować już wyprodukowane pióra kaligraficzne z metalowymi stalówkami po wygórowanych cenach. Drogie pojazdy lub atramenty, takie jak atramenty pelikanowe, atramenty indyjskie i atramenty rotring, które wymagają dużych sum, można zastąpić tańszymi, tak żywotnymi atramentami jak fiolet wtryskowy, który w języku lokalnym w Ghanie nazywa się & # 39; JV & # 39; Kolor.

Ponadto nauczyciele tekstylni, którzy uczą uczniów drukowania, mogą korzystać z tanich, łatwo dostępnych materiałów do opracowania ekranów lub podpór do drukowania. Na przykład, zamiast nalegać, aby uczniowie robili kosztowny ekran fotograficzny, może zalecić stosowanie ekranu lakierowanego, ekranu woskowego świecy lub ekranu z szablonami papierowymi, które są tańsze i wymagają mniej energii do ukończenia takich lekcji.

Ponadto żywność, taką jak ignam, maniok i styropian oraz inne rodzaje pianek, które są tańsze i można je uzyskać ze środowiska, można stosować do wytwarzania bloków wypukłych do drukowania bloków zamiast lino, rzeźbionego drewna i tym podobnych, które są drogie.

Ponadto nauczyciele sztuk wizualnych powinni również zmniejszyć liczbę produktów, które uczniowie powinni wytwarzać w ramach praktycznego tematu, zamiast niepotrzebnie wymagać dużej liczby produktów do wytworzenia w jednym praktycznym temacie. Zapowiedzi i uczestnictwo w zajęciach praktycznych powinny być niezwykle ważne dla nauczycieli sztuki.

Te pragmatyczne środki i sugestie, jeśli zostaną wdrożone przez nauczycieli sztuki, pomogą sprostać wyzwaniu kupowania przez media dużych środków do produkcji dzieł sztuki przez uczniów. Zapobiegnie to również niektórym osobom błędnego oznakowania programu sztuk wizualnych jako kursu finansowego, który zabrania rodzicom o niskich dochodach rejestrowania swoich podopiecznych. Pomoże podnieść wizerunek edukacji sztuk wizualnych na wyższy poziom i wyszkoli tysiące umysłów z praktyczną wiedzą na temat rozwoju społecznego i regeneracji.